fredag 2 november 2012

Morgonrutiner.

God morgon! Idag är jag som sagt ledig! Jag sov till strax innan 10, och klev därefter upp. Två killar från Myrorna kom vid halv 11, och hämtade vitrinskåpet. Vad roligt att det ska få flytta in hos någon annan! Det är en finfint skåp! Kanske det bästa någonsin. :)

Nåväl, nu sitter jag här i soffan med min tekopp. Såhär brukar det se ut på morgonen:


Gääääsp!
 
 
Åh, kära tekopp med tillhörande innehåll.
 
 
Såhär på min lediga dag ska jag faktiskt städa upp lite här hemma. Svepa fram med dammsugaren, vi två, dansandes över golvet. Det kommer att vara vackert, och det kommer att bli rent. Vet ni vad mer då? Jag är på jakt efter ett par vattentäta vinterstövlar. Måste man punga ut typ två tusen riksdaler för något fancy märke då? Det verkar så. Är det någon som har några bra tips? :) Alla tips är välkomna.
 
Simma lugnt hörrni; det är fredag!
 
/El Hjorto

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar