torsdag 15 november 2012

Spännande nyhet.

God kväll!
Förlåt för att jag inte uppdaterade igår (heller), men jag kom tillbaka så sent efter jobbet. Rakt i säng liksom. Idag har jag jobbat på det andra stället. Ja, jag vet. Fram och tillbaka, hit och dit. Jobbar jag idag eller inte? Nja, bara på ena stället mellan de här och de här tiderna. Ja, ni förstår nog. Men (!) i alla fall, efter att jag jobbat köpte jag med mig den här nyheten:


Dumle med pepparkakssmak! :D Den var mumsig! Det smakar som pepparkaksdeg, haha. Samma konsistens och allt. :) Jag tyckte om den jag. Vad tycker ni förresten om alla "Jul-edition" som brukar komma på alla möjliga produkter numera? Roligt och spännande, eller bara trams? Har ni provat några goda limited edition-smaker?

Imorgon ska jag gå på halvdag hos mitt lilla coahningsgrejs, så det blir till att skippa sovmorgonen då med. Dock slutar jag vid lunch, så det väger upp. :)

Vad jag ska göra nu, undrar ni? - Jo, tackar som frågar. Jag tänkte försöka sova bort den mystiska smärtan i min axel som jag utvecklat under eftermiddagen som inte vill försvinna. Återkommer angående resultat.

Simma lugnt!

/El Hjorto

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar