lördag 24 november 2012

Seg.

God "morgon". Jag vaknade strax innan 12. Till mitt försvar så var i ute och festade igår, så jag kom hem tidigt imorse. Då hade jag varit vaken i nästan ett dygn. Jorå, än är man ung! Jag började kvällen redan klockan 5, då jag åkte ner till gymmet för att gymma lite innan det var Zumbadags! Därefter duschade jag och fixade mig snabbt för att sedan möta upp El Robino och de andra på Jack's bar. MMMMMHM, goda maten! Åh, jag åt deras pasta Biff Bullit och marängswiss till efterrätt! Jag behöver nog inte betona hur mätt jag blev. Men åh, det är så gott! :) Mums!

Kvällen avslutades på Allstar. Jag bad om en fruktig drink, något med ananas. Jag fick en jättesliskig drink, som innehöll Redbull. Jag hatar Redbull. Och alla andra energidrycker. De smakar äckligt, och är dödliga. Fy satan. Men men, det var bara att suga i sig den ändå, den kostade ju 81 spänn.

Ikväll ska jag ut igen! Då återstår bara det uppenbara tjejproblemet; vad ska jag ha på mig?

Något sådant här kanske?


Tusan, vad snyggt alltså. Men hatt? Skulle jag kunna bära det? Jag har ingen aning. Behöver man kanske vara blondin för att det där ska funka? Strunt samma, snyggt är det i alla fall!

Nu ska jag försöka göra något av mig själv och denna dag.
Simma lugnt!

/El Hjorto

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar