torsdag 22 november 2012

Vemod.

Ja, jisses hörrni, kära hjortar. Vad ska man egentligen bli när man blir stor? "Större", sa en klok nyfunnen vän till mig. Hon är en pärla. Diggar henne skarpt. Hon ska nog få bli min nya livscoach. Sund, liksom. Jag gillar sådant. Sunda värderingar. Bra grejer.

Nej, men idag är det ju heller inte bra! Uscha, vad är det här? Idag lämnade jag in mitt passerkort/namnbricka och tömde mitt skåp på mitt ena jobb. Det kändes jättekonstigt! Det konstiga är att jag inte vet om det var tillfälligt eller inte. Ojoj, hörrni. Vemodigt. Mötet med bossen gick ju bra i alla fall, skönt det. Jag var helt skakis när jag lämnade in kortet. Det kändes verkligen jättekonstigt.

Neeeeej, jag vill inte ha en massa sådana här känslor! Ångest, vemod, stress.
Och en sak till; min Draw something fungerar för tillfället inte!!! Typiskt! Den appen som gör mig på så bra humör! Snälla, kom tillbaka! Nu ska jag faktiskt snart gå och sova. Vi tar och sover bort alla oroliga känslor.



Skaffa denna. Så himla kul! 8'D

Simma lugnt!
/El Hjorto

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar