lördag 10 november 2012

TGIS.

Thank God It's Saturday, säger jag bara! Sovmorgon, och en lugn förmiddag. Ni får förlåta mig för att jag inte uppdaterade igår, men jag och Robin blev så himla trötta igår att vi inte orkade göra annat än att halvsova i soffan. Efter att jag kom hem ifrån jobbet efter klockan 6, så bytte jag snabbt om och så åkte vi ner på stan för att äta middag. Middagen fick Ming Palace stå för, jättegod kinamat! Komplett med efterrätt och allt. Mums! Det var en himla skön fredagskväll ska jag säga. När vi kom hem igen sedan så såg vi på en halv film innan vi somnade. Innan dess hann vi dock såklart äta massa fredagsgodis. ;)

Ikväll blir det också god mat; tacos! Ååååh, vad gott! Efter det blir det lite roligheter i form av spelet Munchkin. Det ni! Nu bjuder jag på en mumsig googlad bild på tacos:




Hoppas ni får en härlig lördagskväll! Simma lugnt!

/El Hjorto

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar